Informacja zarówno dla artystów, którzy chcą sprzedać swoje prace, jak i dla właścicieli dzieł sztuki:

1) Pierwszy kontakt

Możesz zadzwonić, wysłać e-maila albo odwiedzić nas osobiście w siedzibie.

Wybierając formę elektroniczną, prosimy o dołączenie zdjęć, informacji na temat obiektu, szczegółowego opisu. 

Możesz też zgłosić obiekt przez formularz na naszej stronie www.

2) Ekpertyza dzieła

Twoje dzieło zostaje poddane szczegółowej ekspertyzie, wycenie. Wstępna ocena dzieła jest darmowa.

3) Zatwierdzenie i podpisanie umowy

Po zweryfikowaniu oceny i uzgodnieniu warunków, podpisujemy umowę komisu (sprzedaż galeryjna), lub umowę komisowo-aukcyjną (sprzedaż aukcyjna).

4) Wystawienie na sprzedaż lub aukcję

Przyjęty obiekt zostaje wystawiony na sprzedaż na wybranej Aukcji lub wchodzi w skład naszej oferty galeryjnej.

W przypadku sprzedaży aukcyjnej dzieło sztuki prezentowane jest na wystawie przedaukcyjnej, która rozpoczyna się 14 dni przed zaplanowaną licytacją. Aukcję można zobaczyć na żywo w oddziale SDA w Bydgoszczy lub śledzić ją przez Internet.

5) Rozliczenie w przypadku sprzedaży

Płatność za sprzedany obiekt dokonywana jest wybraną metodą płatności, najczęściej przelewem bankowym na podany w umowie numer konta. Płatność realizowana jest po otrzymaniu całej kwoty od nowego nabywcy.